2012-02-08
19:43:28

Frågor till mig själv
Kom precis på att jag måste bestämma några saker inför sommaren, det är långt kvar men man ska vara ute i god tid har jag hört :)
Så detta är grejerna jag borde bestämma:
  1. Vart ska jag bo fram tills första augusti?
  2. Ska jag köpa guldpass på Liseberg?
  3. Ska jag åka på Frizon? (antagligen ja, men ändå)
  4. Ska jag välja dragspel och sång på estet eller dragspel, sång och nybörjargitarr?
  5. Ska jag på Kent?
  6. Ska jag ha uppklippt hår igen?
  7. Ska jag ha en TV på mitt rum när vi flyttar hem även att jag aldrig använder den?
  8. Ska jag sluta vara vän med Kajsa och Linnéa? (muahaha)
Aaa, det var nog ungefär det...
Så vad tycker ni om detta??? ;)

Kommentarer:
#1: h a n n a

SV: tack åsa! :)

2012-02-08 @ 20:33:30
#2: linnéa

1. I mitt eller Davids rum

2. JAAAAAAAAAAA FÖR I HELVETE!!!!!!!!

3. Ingen kommentar

4. Ingen kommentar

5. Mja, då vill jag med och så många av deras låtar kan jag inte/gillar jag inte än.

6. Kanske, jag ska klippa mig snart (för första gången på 1,5 år) så du kan hålla mig i handen?

7. Ja, är du dum eller????? TÄNK PÅ MIG!!

8. Ja. Eller nej. Säääääh

2012-02-08 @ 22:04:22

Hej :D



Tänkte bara tipsa om min nya tävling, där du kan vinna ett valfritt smycke.

in och kika här :



http://www.mondoblog.se/tiepamandahh/2012/02/12/tavling-vinn-valfritt-smycket/



Gillar du inte sånnahär kommentarer så ber jag om ursäkt! KRAM

2012-02-12 @ 15:24:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: