2012-02-06
20:49:43

Måndag
Idag gjorde jag min första dag av car-park-duty, lite hemskt att gå upp tidigt för att hjälpa till att öppna bildörrar för småbarn, men det gick ändå över snabbt, fast min näsa trillade nästan av för att det var så kallt. Men jag får åtminstonde två och en halv timmar CAS (välgörenhet), vi måste göra femton timmar för att kunna gå ut tian men det är en liten del i alla fall.

Efter skolan åkte jag och mamma till Auchan och shoppade en stund, fast det var bara hon som köpte grejer. Sen drog vi hem och sen på kvällen nu har jag gjort en Business analys (jippi!), men nu är jag klar med den så det är ju skönt. En del grejer känns så onödiga som jag gör i skolan nu när jag vet att jag ska gå estet nästa år, business och ekonomi är ju helt "onödigt" och science med eftersom all naturkunskap ligger i ettan och tvåan på estet. Men det är ju bara att göra i alla fall och se glad ut (eller se sur ut).

Nu är pausen i the mentalist slut så nu är det adios och avoir på er

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: