2012-02-05
20:56:37

Mord muahahaha
Söndag kväll, det innebär att en hel vecka ligger framför oss igen... Och denna veckan ska jag gå upp extra tidigt för att jag ska vara parkeringsvakt på skolan innan vi börjar, man måste vara det en vecka om året och det enda man gör är att öppna bildörrar för småbarnen så att det ska gå snabbare. Så istället för att gå upp kvart över sex blir det att gå upp fem i sex denna veckan... Härligt också att jag fick nitlotten att vara parkeringsvakt i februari när det är iskallt, när en del är lyckostar har parkeringsvakt i juni liksom, jaja....
Jag har suttit och tittat på hotell och flyg till London en lång stund nu, vi kanske ska dit på påsklovet :) Om en stund blir det väl Wallander antar jag, man måste ju ha lite mord på söndagar :)

Kommentar:
#1: Alexandra

Åh, jag ska också till London på påsklovet!!

(Nu blev jag lite busted här att jag läser din blogg!! saknar dig här hemma i sverige åsiiiis!!)

2012-02-05 @ 23:36:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: