2012-02-08
19:23:36

Kent
Det finns en kärlek som växer för varje dag som går, Kent. Jag har börjat lyssna mer och mer på deras skiva Vapen och ammunition och den är helt grym, det är svårt att hitta en skiva där alla låtar är bra men den här är en av dem! Deras andra skivor har jag inte lyssnat på lika mycket på men jag har lyssnat lite här och där och det har också varit bra! De har gjort 177 låtar så det borde finnas en hel del bra som man inte har hört :)



Låtarna på Vapen och Ammunition:
  1. Sundance Kid
  2. Pärlor
  3. Dom andra
  4. Duett
  5. Hur jag fick dig att älska mig
  6. Kärleken väntar
  7. Socker
  8. FF
  9. Elite
  10. Sverige
Lyssna på låtarna, de är inte så många!

Och i april ska de släppa en ny skiva!!! Snacka om att jag är sugen på att gå på konserten de har i trädgårdsföreningen dagen efter Lasse :)

Kommentarer:
#1: linnéa

Sverige är så sjukt bra!!

2012-02-08 @ 21:57:39
#2: linnéa

Sverige är så sjukt bra!!

2012-02-08 @ 21:58:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: