2012-02-09
16:40:28

Självförsvar
Idag på gympan hade vi en vikare och vi skulle lära oss självförsvar :) Jag tyckte lite synd om honom, det är nog inte så lätt att komma in som vikare för 30 tjejer när man inte ens är så bra på engelska. Men det va jätteroligt med självförsvar, han lärde oss hur vi skulle skada folk som försöker attackera oss medan de drar ner byxorna och hur man skulle vrida om "the stupid mans balls", som han kallade det, om någon försökte våldta en.

Såhär ser jag ut när jag utövar självförsvar, haha!
Så försök inte attackera mig nästa gång ni ser mig, för då kommer jag sticka ut era ögon och vrida om era balls (om ni har några) :)

Kommentar:
#1: linnéa

söt du har blivit på det senaste!

2012-02-09 @ 18:35:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: