2010-08-29
21:44:10

en tätort på en slätt
Hej hej!
Har varit hos mormor i bengtsfors i helgen, det är därför jag inte har uppdaterat på några dar. Jag, Lisa, Mamma, Mormor och Magnus åkte dit i fredags men sen blev jag blev sjuk på lördagen :( På kvällen när jag hade drogat ner mig med lite alvedon åkte vi och åt trerätters middag på nåt älgställe, det va ganska nice. Idag har jag inte gjort något i princip, när vi kom hem satte jag mig och läste och tittade på true blood. Men förut va jag och mamma hos fredde och grillade hamburgare med honom och pär och nu sitter jag här, kollar på bridget jones dagbok och facebookar med linnéa. Det va det jag har gjort i helgen...

En bild som är tagen i Bengtsfors.
God natt

Kommentar:
#1: krissa

Lite mysigt var det allt i Bengan. även om du var hängig, du måste lära dig att svälja tabletter!

2010-08-30 @ 21:19:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: