2010-08-12
23:06:54

Ett litet kort inlägg
Tja tja,
idag har jag varit på ullared och köpt jättenödvändiga saker (eller inte...) som typ tröjor, två dvd:er, en gigantisk mugg, en skål, en gullig burk och strumpor. Intressant va??? ;) Trevligt att träffa morfar och Birgitta också eftersom vi sov där. Eftersom linnéa antagligen är min enda läsare så måste jag ju också skriva: du får också blogga lite, aspiradora! Imorgon ska jag och mamma på spinning (usch) och kanske åka till Lottie sen, vet inte om det blir så men det vore ju nice. Aja börjar bli ganska trött (jag är tydligen inte den enda för Moses ligger och snarkar bredvid mig) så nu går jag och lägger mig så kanske det blir ett nytt inlägg imorgon?
puss på er i alla fall,

♦Åsa♦

Kommentar:
#1: Kajsa

Vadå?! Linnéa är INTE din enda läsare!!!! :'(

2010-08-13 @ 13:46:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: