2010-08-26
21:22:39

Jag vet vem jag är, när jag är hos dig
Efter skolan idag drog jag, kajsa och linnéa till överby och shoppade. Fast det blev inte så mycket shopping, kajsa köpte en scarf och jag köpte en t-shirt. Och så fikade vi på espresso house. Jag åt en grillad macka med kyckling och mozzarella, Kajsa åt en grillad macka med skinka och ost och linnéa åt en scones med marmelad. Att dricka delade vi (eller typ i alla fall) på en chai latte, en vanilla latte och en varm choklad med grädde och marshmallows. Den varma chokladen vann och Vanilla latten förlorade. Vi satt där ett bra tag så det blev inte jättemycket tid till shoppingen :) En liten bild på mitt fynd (99 kr)
En riktigt dålig bild, färgen är egentligen mer militärgrön. Vill ni se den på riktigt får ni hålla utkik efter mig imorgon. Och självklart en bild på mina fantastiska shoppingvänner!
Löööv ju guys!
Nu kallar tv:n,
hejdå
(rubrik= Melissa Horn)

Kommentarer:
#1: linnéa

KÄRLEK! <3

2010-08-26 @ 21:49:46
#2: krissa

den är faktiskt väldigt snygg, även om den är lite genomskinlig :)

2010-08-29 @ 16:04:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: