2010-08-14
16:38:51

Kalas!
Sitter och föröker planera mitt kalas som är på torsdag. Jag kan verkligen inte komma på vad man ska göra eftersom vi bara blir sex personer (två kunde inte). Jag har inte kommit på vad jag ska ha för efterrätt heller!!! Börjar få lite panik, fast det kan bero på att det är 26 grader i mitt rum också... :) Nu måste jag nog gå ut och kyla ner mig lite. Oj juste jag ska ha kalas på måndag också och jag vet varken vad jag ska ha för tårta eller mat. Bra va??? Nu måste jag defenitivt gå ut! ;D
Ciao

Kommentar:
#1: Kajsa

Tänk på hur vi fixade mitt kalas, kom på vad vi skulle göra bara några timmar innan det började. Du har fortfarande tid, det blir skitbra, det blir det alltid när du gör det!!! :D Grattis Igen! :D puss

2010-08-16 @ 11:39:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: