2010-08-16
21:37:06

Linnéa
 

Elin önskade att jag skull lägga upp linnéas inlägg som hon skrev till mog på facebook så här kommer det:



GRATTIS MIN ÄLSKADE VÄN<3

Jag ger min själ till händerna, den som ger och inte rycker
Jag sällar mig till hjältarna som gör och inte tycker
hon var allt, hon var sin,
...Hon var den vackraste person jag hade träffat någonsin
Ah, bli kvar här med mig. Bli kvar här med mig
Vi behöver ingenting, ah vi kan starta på noll
men jag har ett rum några kvarter härifrån
Ah, Ta min hand, jag följer dig, vi ska åt samma håll
...härifrån
Ta min hand, jag följer dig, vi ska åt samma håll
ah, vi två
Ta min hand, jag följer dig, vi ska åt samma håll


Åsa, du ska veta att du betyder så sjukt mycket för mig. Du finns alltid där för mig, du lyssnar alltid och förstår alltid, du låter alltid mig prata och sätter mig först. Åsa, tack. Tack för att du står ut med mig och vill vara min vän, min vän här i livet.
Det finns så mycket inom mig som vill bara säga ...alla ord, men jag kan inte, så jag låter låttexten över citera det. Vi ska åt samma håll. Forever and ever. Love you ditt kokos! Hoppas du får världens bästa dag, för det är du värd! ♥ ♥


Fint, eller hur??
Nu har jag en liten pinsam fråga till elin... är det nilsson alltså???
Ses senare,
Åsa


Kommentarer:
#1: Anonym

Fin text! Fina tjejer......:)

2010-08-16 @ 21:51:11
#2: linnéa

Åh, vilken underbar text! Vilken helt fantasisk vän du har, är sååå avundsjuk!

2010-08-16 @ 22:40:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: