2010-08-13
18:26:32

Puss puss ;)

hej hej :)
Vad gör folket idag då? Själv började jag dagen med att gå på spinning. Det va jättejobbigt och ganska tråkigt men man får nog bra kondition av det i alla fall :) Sen åkte jag och mamma till hemköp och köpte sallad och sen åt vi hos Lisa. När vi hade varit där en stund åkte vi hem och fikade (attans, där förstörde vi nog träningen, men gott va det!). Efter det har jag mest slöat, varit inne på facebook och gjort chokladpudding och sånt :) Och Kajsa, förlåt, jag vet att du också läser bloggen. Tråkigt inlägg, jag vet, men vad ska jag skriva om???
Puss puss hörs senare?

♣Åsa♣


Kommentar:
#1: Kajsa

Jag tycker det är jättekul att du bloggar och i början vet man kanske inte riktigt vad man ska skriva men det kommer! Då skrivet man bara massa skit! Kämpa på!! :D <3

2010-08-14 @ 16:24:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: