2010-08-19
12:29:22

Ehhhh....

Igår var jag på Lingäll och hälsade på Fredde tillsammans med mormor. Jag klippte gräset, badade, läste, åt och pratade. Det låter jobbigt va??? ;) Jag hade tänkt att jag skulle göra nyttiga grejer igår som att jobba i Freddes trädgård och sätta in pengar på banken, men så blev det ju inte :) I förrgår sov jag över med Linnéa och kajsa. Det var superkul. Vi spelade en massa tvspel som jag sög på, åt tacos, pratade strunt, pratade sånt som inte var strunt, gick en "promenad" mm. Ikväll ska vi sova över här igen efter mitt födelsedagskalas! Igår kom de två böckerna som mormor hade beställt åt mig. Prinsessa för alltid och Bara en lek, it girl. Hoppas att de är bra!!!
Aja, vi hörs inatt efter mitt kalas kanske, eller tidigare, man vet aldrig, men:
Hejdå så länge!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: