2010-08-25
22:12:01

Vi ska åt samma håll

Idag var jag med världens bästa Linnéa!
 
Finaste bilden någonsin.... eller?
Vi cyklade, facebookade, åt, kolla på top model, åt igen, kela med moses, träna tyska, planerade att baka en kladdkaka och insåg att vi var för mätta för att kunna äta mer så det blev inget med det :) Det låter väl förvirrat och bra? Som vanligt.

I skolan idag hände det inte så mycket, vi hade storkör (sjuorna såg förvirrade ut) och syslöjd. Jag är förfärligt seg på att sy!!! Men jaja vad spelar det för roll egentligen? Lite frustrerande bara :) Imorgon blir det överby med kajsa och linnéa, får se om det blir några bra inköp eller inte...
Ses senare nån gång,
HEJDÅ


Kommentarer:
#1: Jenny <3

När ska vi göra någonting? Saknar vårat lilla "sommargäng" eller vad vi nu kallade oss, och jag saknar sig och Kajsa!! Älska kärlek puss puss :) <3 <3

2010-08-25 @ 22:59:53
#2: Åsa

Jag håller verkligen med dig! Puss puss

2010-08-26 @ 19:01:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: