2010-10-13
20:35:42

Fallen ängel+
Nu håller jag på att packa inför resan imorgon. Det enda jag har kvar att packa är min mp3, för jag vet inte vart mina hörlurar är. Jag, mamma och Lisa åker imorgon 17.50 och kommer hem på söndag 17.20. Tyvärr måste jag nog ta med kulturgrejer och plugga på planet för vi har prov nästa vecka. Men jaja, att åka flygplan är ju ändå inte så kul.

Jag har precis målat naglarna blåa med mitt nya nagellack också. Fast det blev inte så snyggt.



Igår läste jag ut en bok (som jag började läsa i förrgår:P) Den hette Fallen ängel. Jättebra, det va lte twilight-stuk fast tvärtom, eller typ i alla fall. Läs den bara helt enkelt så kanske du fattar.


Handling:
Med sitt hånfulla leende och ögon som ser rakt igenom henne, fångar Patch omedelbart Noras uppmärksamhet. Om än mot hennes vilja och absolut mot allt bättre vetande.
Men efter en rad obehagliga händelser, vet Nora inte längre vem hon kan lita på. Patch dyker upp överallt i hennes liv, och verkar dessutom veta mer om henne än till och med hennes närmaste vänner gör. Nora måste välja; ge upp sitt motstånd och bli hans eller fly så långt bort det bara går. Men när sanningen om Patch börjar gå upp för henne är det för sent att fly...


Snart blir det grey´s. JIPPIE!!!!!

Kommentar:
#1: krissa

hur gick det med pluggandet på planet?

2010-10-17 @ 20:52:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: