2010-10-21
17:13:57

Första snön föll i natt
Eller inte men man måste alltid citera Lasse:)
Idag var jag och Isac elevvärdar. Fast Micke var borta så vi hade inte så mycket att göra. Vi suddade på väggarna, handlade till hemkunskapen och skura borden i matsalen. Sen på eftermiddagen hade vi vanliga lektioner. När vi var vid ICA kvantum börja det snöa. Jippie:) Men en väldigt onödig sak var att vi gick till gympan på morgonen för vi visste inte att vi var elevvärdar...

Om en stund ska jag på dragspels-ensemble, vi ska träna på låtar till konserten imorgon. Det blir nog kul och förhoppningsvis lika flumm som vanligt :)

Imorrn blir det en ganska chill skoldag. Fram till 11.30 har jag vanliga lektioner, sen ska ungdomsrådet äta lunch på resturang vänerbarken och sen ska vi ha möte. Efter det har vi konsert på nåt jubileum. Jag ÄLSKAR fredagar. Sen på kvällen ska jag tydligen upp på berget. Läääskigt!

Kommentar:
#1: linnea

Maxxxxxxxxxxxxxxxi, två för 99 ;)

och frågorna kommer upp imorgon tror jag (:

2010-10-21 @ 21:43:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: