2010-10-24
17:27:23

Söndag

Jag håller på att plugga kulturhistoria nu. Det är tråkigt. Söndagar kan va riktigt sega ibland :( Speciellt när det regnar och man bara vill dricka varm choklad ihopkrupen i en soffa. Men så är det ibland. Asså att man måste gör grejer som man verkligen inte har lust med. Just nu är jag inte supertaggad på Mozart och Claude Monet liksom. Fast i och försig, hur ofta är man det? Just nu hade jag väldigt gärna tittat på nån löjlig serie och pratat skit med någon istället.

SÅ SÖNDAGAR, HISS ELLER DISS???
Mitt svar är, i alla fall idag, diss. Fast för det mesta är det hiss.
Kan det inte bara sluta vara så grått och trist? Tydligen inte.

Ha det bra, ät kexchoklad :)


Kommentar:
#1: krissa

Stackars gumman, men vi ska ju snart se en bra serie på TV!!

2010-10-24 @ 19:41:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: