2010-10-28
20:48:50

Mer jul!
Nu har jag varit och spelat dragspel i över en och en halv timme. Men det va kul :) Idag i skolan gjorde vi inte så mycket speciellt direkt, men vi började bygga våra broar i tekniken. O just det, vi hoppade plint i idrotten, jag tycker att det är svinläskigt! Men jag kom i alla fall över den när den va på det lägsta :)

Imorgon blir det kulturhistoriaprov i skolan. Jippie :(  Men imorgon går jag bara i skolan till klockan ett för jag, mamma och mormor ska på julmarknad i Hellekis :) Det blir nog nice, jag längtar jättemycket till jul! Jag lyssnar typ på julmusik hela tiden :P Idag sjöng vi lite julsånger i korridoren. Jul är bara så mysigt!!!
Julen förra året

Jultips: (min favorit-julsång) Fairytale of New York- The Pogues

Kommentarer:
#1: Laila♥

jul är ju såå mysigt =)

2010-10-29 @ 11:43:22
#2: Kajsa

Jag gillar bilden på Moses med glittret! så söt är han! :D <3

2010-10-31 @ 00:10:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: