2010-09-18
21:55:20

Åstol
Idag har man vart på Åstol då med de bästa vännerna och de nya konfiranderna. Jag gick upp klockan sex imorse för att vi skulle åka från Salem 7.30. Liiite tidigt...
Men när vi väl kom ut på Åstol presenterade vi oss och sedan körde vi kapten kommer, dunkgömme, vinkgömme och lite andra lekar. Sedan satte jag, Fredrik, Linnéa, Jenny och Jonatan ut tipspromenadslappar. Sen åt vi köttfärsås och makaroner. Sen gick de andra tipspromenad, sen fikade vi. Gott! Efter det lekte vi vita/röda rosen och sen åt vi korv. Sen hade vi andakt och efter det åkte vi hem.

Till på onsdag skulle jag, Jenny, Jonatan och Fredrik komma på tre lekar/tävlingar, jag trodde att det skulle bli svårt att komma på nåt, men vi har redan bestämt allt. Guud va vi är grymma.
När vi var i Vänersborg påväg hem ringde Linnéa och sade att de var i Bäckebol. I bäckebol!?! Självklart trodde jag att hon skojade men Johan hade kört åt fel håll på motorvägen....

Snart kommer linnéa och kajsa hem efter det lilla "äventyret" och då ska vi kolla på Last song (om vi inte somnar) och sova över hos Kajsa.

Det va min dag...
Godnatt

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: