2010-09-29
20:40:41

Nice!
Har vart i kyrkan nu då :) Det var jättekul som vanligt. Linnéa, Kajsa och joel hade isbrytare. Dom undrade vad man skulle vara för möbel om man va det och varför. Konstig fråga ;) Svara gärna på det i kommentarerna. Vi diskuterade lite grejer och sen gjorde vi iordning andakt och sen hade vi andakt. Efter det gick vi hem, fast vi stannade på vägen för Linnéa skulle få ett smycke hon hade beställt. Så nu är jag hemma igen. Mamma och Magnus kollar på nåt tråkigt program om fakturafusk eller nåt. Så jag sitter här vid datorn istället...
Förresten, om ni vill veta mitt svar på frågan så skulle jag vara ett kylskåp för jag älskar mat. Lite tjockisfilosofi :)

Ha de bra!

Kajsa: bra att du har börjat med nice igen!

Kommentarer:
#1: Kajsa

Haha aa visst är de! OMG va väldigt kortvarigt men nice håller i sig! :D

2010-09-30 @ 08:53:17
#2: krissa

programmet var verkligen deprimerande, usch blä

2010-10-01 @ 20:26:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: