2010-09-05
13:02:58

Shop til you drop ;)
Igår var jag och Lisa i göteborg och shoppade. Först va vi på femman, där köpte jag ett par shorts från jc/marwin för 89 kr och en tröja på jc för 59. I lööv rea! :) Sen gick vi runt i en massa affärer, jag gick och funderade på om jag skulle köpa den här skjotan på bikbok eller inte.


Till slut köpte jag den ändå och blev ytterligare 299 kr fattigare :D Sen drog vi vidare till IKEA och gick där i evigheter, jag tror att vi gick igenom ALLA utställningsrum! Lisa köpte lite grejer där men det gjorde inte jag, sen när vi kom hem åt vi och kollade på Robin Hood, den va bra, fast jag kommer inte ihåg handlingen längre.... Jag är lika förvirrad som vanligt med andra ord.
Idag har jag pluggat geografi och spelat dragspel och om ett tag kommer linnéa hit så ska vi väl hitta på nåt skojsigt
Pusss så länge ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: