2011-04-24
15:31:30

24 April
Hemma igen :)
Äntligen har jag fått duscha igen, för vattnet var delvis avstängt på Lingäll så duschen kunde man inte duscha i :) Men jag har rensat häck och målat en massa, fast för att vara arbetshelg så har vi tagit det ganska chill. På påsk måste man ju hinna med att leta ägg och presenter, äta köttbullar och steka lite i solen :)

Jag fick en bok som jag har önskat mig av mamma:

Inte världens bästa överraskning, för jag va med när hon köpte den, men ändå. Jag började läsa den igår och den är redan bra! Det är tvåan i en serie, ettan heter Shiver eller Frosten på svenska, fast jag har läst båda på engelska :) Gillar ni att läsa så kan jag rekommendera den!!!

Ha det gött

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: