2011-04-27
22:19:53

27 april
Jag orkar egentligen inte blogga just nu, men vad gör man inte för kärleken :) Varje minut jag har över just nu läser jag Linger, försöker komma på nått vettigt att skriva i mina uppsatser eller fundera över spexfotot. Jag hade tänkt att va hattmakaren i Alice i underlandet, men jag fick inte tag på nån hatt så det sket sig....

Imorgon blir det konsert med Magnus Rosén. Jag tror, trots allt, att konserten kommer bli lyckad. Det ska iallafall bli kul att repa hela dagen imorgon, att vi börjar klockan elva gör inte det hela sämre :)



Om någon kommer på nån filmkaraktär jag kan va på spexfotot eller så kan ni ju alltid kommentera! Eller, varför inte kommentera även om ni inte har kommit på nån!!!

Kommentar:
#1: Kajsa

Du kan vara en hund, en dalmatin från 101 dalmatiner eller 102 dalmatiner! Haha det vore SÅÅ kul, men det är det väl bara jag som tycker som vanligt antar jag :( :S

XD

2011-04-27 @ 23:05:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: