2011-04-10
21:30:24

Helg <3
Hej folket!
Igår var jag i Göteborg med Jenny, Linnéa och Kajsa. Det va jättetrevligt! Vi shoppade, fikade , shoppade, gick i solen, shoppade, åt lunch och shoppade :D Sen åkte vi hem och Thomas kom och hämtade oss. Han var verkligen en räddare i nöden för ingen annan kunde och bussarna gick inte på jättelänge!

Sen kom Jonatan, Hampus, Kristoffer, Joel och Fredrik hem till Kajsa. Vi åt pizza och efteråt åt vi frukt med choklad :) Sen fick vi för oss att gå ut på en promenad fast vi kom inte så långt, vi stannade typ ett kvarter bort och bara pratade istället. När vi satt och pratade kom en vit skåpbil förbi och stannade precis vid oss. Jag blev skiträdd för jag trodde att det var värsta huliganerna. Så vevade en ner rutan och sa: eey, vi vill bara vara vänner. Och sen öppnade de dörrarna och två killar kom ut. Jag trodde verkligen att de tänkte spöa oss eller nått, men sen såg vi att de var från Polarna. Då blev jag ganska lättad! Så de stannade och pratade med oss en stund och sen gick vi hem till Kajsa igen.

Imorse skypade jag med Lisa, det va nice att få höra hennes röst igen! Sen åt vi pizza i solen till frukost. Också blekte vi Kajsas och Linnéas hår, det blev inte så bra... Jag rekomenderar inte H&M:s färg! Sen åt vi pizza till lunch XD

Ha det gött!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: