2011-07-14
10:06:06

Är det nu, nu som det tar slut?
Har varit på tandregleringen nu, hemma igen en stund innan jag ska dra till jobbet! Det är näst sista dagen, yey och suck! Jag har världens bästa jobb och det är därför det är suck att det är slut, men det blir ju gött att få sommarlov och därför är det yay :)

Idag har vi spelning på gågatan och sen på slusscafét. Och ikväll ska jag träffa mina kyrkvänner hos Kajsa, det var ett tag sen sist så det blir nice! Men just nu ska jag försöka sluta lyssna på "Inga kläder", fast det kan bli svårt... Tur att bussresan till jobbet tar fyrtio minuter då, så att jag hinner lyssna lite mer på den :)



Gillar hennes musik mycket, kan tyvärr inte säga det om henne....

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: