2011-07-10
22:36:59

Extra lång helg
Sååå, vad har hänt sen sist?!?
Jo, jag har haft långhelg, torsdag och fredag var jag på på Lingäll och träffade släkten och igår och idag har jag varit med mina favoriter!


Vi firade kajsas födelsedag i efterskott :) Hon fick ett armband, en skjorta, två dvd:er, en ananas, en marabou caribbean och en vattenpistol! sen åt vi tacos, hade vattenkrig och tittade på film :)

Annars i helgen har jag haft lite panik över att jag måste hitta en snygg badräkt innan hösten, för tydligen måste jag ha det för att få bada på skolan, man får inte ha bikini! :O Så vet ni nån snygg badräkt kan ni ju tipsa mig!

Ha det bra!


Kommentarer:
#1: linnéa

puss på dig!

2011-07-10 @ 23:09:40

Haha underligt land... X)

2011-07-11 @ 13:21:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: