2011-06-29
22:15:05

You know you love me
Hejsan svejsan alla mina fantastiskt många läsare därute. Det är väldigt roligt att jag får så många kommentarer! Ne, jag kanske ska skippa ironin och skriva nåt kul istället. Som mitt fantastiska skämt (hemmagjort) som jag alltid drog när jag var liten:
Det var en gång en dansk, en dansk och en dansk... Och dom va döda!
Kajsa skrattade alltid åt det (det gör hon fortfarande) men hon var nog tyvärr den enda.... SAD STORY :'(

Jaja, va precis på gudstjänst i fyrkanten, det är ju alltid trevligt :) Men det är tråkigt att jag inte kan va med på new wine konferensen för att jag jobbar, men eftersom jag har världens bästa jobb funkar det ändå. Nu ska jag kolla på gossip girl :)

You know you love me, XOXO Gossip girl


Kommentar:
#1: Kajsa

Men det är sättet du säger det på, och till mitt försvar så skulle jag nog skrattat åt de även om dom inte var döda... ;)

Saknar dig tjejen! You know I love you XOXO ;)

2011-06-30 @ 07:51:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: