2011-05-17
23:04:30

Köttbulls-orientering
Hmm, sitter och stör mig på vuxna... Inte alla vuxna, utan mer vuxna i allmänhet. Vissa har väldigt starka åsikter och engagerar sig i saker som de inte har med att göra egentligen. Därför tycker jag att man borde ändra "ungdomarna av idag (suck)" till "de vuxna av idag (suck)"

Nu ska jag sluta störa mig på saker och berätta om min dag istället. Idag hade vi orienteringsdag, jag var med Linnéa och Kikki. Det hade gått bra för oss om vi inte hade gått fel när vi letade efter första kontrollen :S Men det va lite trevligt ändå, springa runt i skogen när det regnar och är kallt :)

Man får i alla fall vara glad att det regnar vatten och inte köttbullar, för det hade varit SJUKT läskigt!



Sen gick jag och Linnéa ner till Kajsa som äntligen är tillbaka från Polen!
Haha, jätterolig gammal bild på kajsa, inte så likt henne som hon ser ut nu :)

Kommentarer:

Jag vet vad som händer på lördag nu :)

Världen blir övertagen av köttbulle regn! :D

2011-05-18 @ 16:06:18
#2: Kajsa

Ojdå vilken tjusig bild... eller inte, va inte igår precis... :s :)

2011-05-19 @ 16:42:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: