2011-05-12
23:23:33

med tandkräm i ansiktet och tånaglar på tårna
Medan Åsa är och roar sig på annat håll tänkte jag kika in här, och säga något smart och tänkvärt. Men kommer inte på så mycket, klockan är mycket och jag vill sova, men vem var så otroligt smart och sov efter skolan? Jo jag! Party. Eric gick iallafall vidare i Eurovision, vilket var party, Linnéa hjärta Eric. Linnéa hjärta Åsa. Linnéa hjärta Kajsa. Kanske ska kika in på Kajsas blogg med, men har glömt hennes lösenord, eller det funkade inte att logga in där, suuuuuuuuuuuurt.
Aja, vlket roligt inlägg det här blev, ellerhur? Jag kan slänga in lite bilder i stället, wohoooooooooo!


Ahh, eller en bild, för nu vill jag försöka sova. Sov gott, och åsa, i love you! (jag älskar dig om du inte orkar tänka på engelska, ich liebe dich om du får för dig att tänka på tyska)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: