2011-05-01
14:11:30

Valborg
Hej hej folket!
Igår va jag med Linnéa, Jenny och Kajsa. Vi grillade kyckling, pratade en massa och jag, Linnéa och Kajsa såg på Vampyrer suger, den va rolig!
Det är ju en parodi på Twilight, jag gillar dom riktiga filmerna men jag gillade ändå Vampyrer suger. För egentligen är jag inte värsta Twilightbesatt, jag älskar böckerna, filmerna är väl bra men inte i närheten av vad böckerna är i alla fall.



Det va ju valborg igår, men jag gjorde inget "valborgigt" för jag tycker att det är en ganska onödig tradition, folk ser det bara som en extra anledning att supa och det är inte riktigt min stil helt enkelt. Jag tittar hellre på film och grillar än att ligga avdäckad i en buske liksom...

Om en stund ska jag och pappa kanske ut med båten, får se hur det blir...

Ha det gött!!!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: