2011-11-13
19:25:03

Jag ska sakna dig imorgon
Imorse när jag vaknade önskade jag verkligen att jag va hemma, jag ville vakna med kajsa och linnéa på kajsas golv, med linnéas armbåge i mitt face. Den här veckan har jag längtat hem en del... Att fortsätta vardagen här när L och K hade åkt hem va lite jobbigt, men sen på tisdagen blev det ännu värre för då hade vi introduktionsdag för IB. Alla lärare berättade hur jobbigt allt kommer bli nästa år och att det är världens tuffaste utbildning och allt... Och jag tycker redan att det är extremt mycket skoljobb. Då blev jag lite såhär trotsåldersaktig och va liksom: JAG VILL INTE! Jag är ganska säker på att jag kommer hem nästa år i och för sig men IB är ju lika jobbigt i sverige. Men jag ska kolla om jag kan tillgodoräkna mina kurser så att jag kan gå nåt "normalt" istället. Jag vet inte, jag orkar bara inte!
Jag orkar inte heller ta tag i den här bloggen förrän jag har fixat designen, men jag har börjat men jag är inte så bra på sånt så det kan ändå ta ett tag :)

Kram på er

Kommentarer:
#1: linesha

FAN VAD JAG ÄLSKAR DIG!!!!!!!

2011-11-13 @ 19:46:05
#2: Kajsa

Älskar dig tjejen!! :)

2011-11-17 @ 12:31:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: