2011-10-21
15:16:59

Bryssel, utvecklingssamtal och tysklands sämsta läkare
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

Igår hade jag utvecklingssamtal med sex lärare, bar tio minuter med varje i och för sig men ändå :) Det gick bra med allihopa, min franskalärare och mattelärare var mycket trevligare än de brukar vara... :) Idag och på måndag är jag ledig bara för att en del har utvecklingssamtal då istället.
Så imorse var jag hos läkaren för skolan behövde ÄNNU FLER papper (som om dom inte vet tillräckligt om mig redan). Läkaren var helt knäpp, han tyckte att jag inte borde bo i tyskland om jag inte prata tyska och att jag borde kunna prata tyska nu, eftersom jag har bott här i två månader... Sen fyllde han i alla mina uppgifter utan att undersöka mig särskillt mycket och så fick vi betala 43 euro för det. Jaja, nu är det ju gjort i alla fall.

OCH NU BLIR DET EN WEEKEND I BRYSSEL!





Sorry för den dåliga bildkvalitéen men jag hade inte tid att fixa bättre...
För nu drar vi, jag är hemma igen på söndag kväll

Kommentar:
#1: Kajsa

Konstig läkare... Ha det så trevligt i Bryssel!!! See you soon!! :) puss <3

2011-10-21 @ 21:56:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: