2011-09-24
22:51:57

Favvofilmer :)
Jag har spenderat denna helgen med att vara med Magnus, vi har varit på IKEA, Nitteler hof och tittat på favoritfilmer :) Imorgon ska jag nog mest göra läxor... :/ Men jaja, då slipper jag ju kanske göra några nästa helg, för då ska jag till SVERIGE!!!! Jippie! :D


Favvo-filmerna vi har tittat på i helgen:

Leap year (söt romantisk, jättebra)

Chasing Liberty (romantisk, jättebra, lite oseriös)

P.S. I love you (gråt, gråt och gråt, älskar den)


Favvo-filmerna överhuvudtaget
:

Benny and Joon
(man har inte levt förrän man har sett den, Johnny depp, komedi typ, romantisk typ, lite gråt typ)

Tristan och Isolde
(förtjänar att vara med på listan även att jag inte gillar slutet, romantisk, GRÅT)

P.S I love you (hamna på listan ikväll, det va kärlek det)


Nästan med på listan över favvo-filmer:


Easy A (Så rolig och söt)

Chocolat (johnny depp, mums mums)


Slut på listor för idag, hörs nån annan gång!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: