2011-09-25
20:22:42

P.S. I love you
Nu har jag gjort en del av mina läxor: jag har bloggat om ekonomi, gjort en analys av låten Clair de lune och gjort en grej i franskan.
Och nu sitter jag och lyssnar på soundtracket till P.S. I love you. Ja, jag vet att jag har blivit lite besatt av den filmen, men det får ni stå ut med. Det är bra musik iallafall, jag gillar ju gråtmusik så det passar väl mig bra antar jag...
Och på köpet har jag blivit helt kär i irländare, eller dom som är med i P.S. I love you och leap year iallafall :) Den enda riktiga irländare jag känner är ganska dryg...

Puss på er alla,
P.S. I love you (du kan va lugn, jag tänker inte börja skriva det i slutet på alla inlägg ;D)

Kommentarer:
#1: linesha

FAN VAD JAG SAKNAR DIG HJÄRTAT.

2011-09-26 @ 23:18:30
#2: Kajsa

Det är inte bara Linnéa som saknar dig!! Jag saknar dig också!! :)

2011-09-27 @ 09:06:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: