2011-09-18
12:14:14

Something borrowed
Hej, det var ett tag sen :)

Igår va jag på bio på Utopolis med Hedda, Lilach och Melissa. Vi kollade på Something borrowed, den rekomenderar jag! Fast den var inte helt som jag ville men jaja :)
Det var lite panik innan vi kom in för Melissa kom inte till utopolis förrän klockan var typ tio över sju och filmen började sju, men det gick bra i alla fall. Vi hann iallfall köpa popcorn, dricka och jordgubbar med chokladöverdrag (det måste man tydligen äta om man går på bio i luxembourg). Popcorna var söta :/ Jag och Hedda trodde liksom att de skulle vara salta som i sverige men det var de verkligen inte! Asså dom var goda ändå men först tyckte vi bara att det var jätteskumt och äckligt.

Men det var ganska gött att gå på bio här för man behövde inte beställa biljetter innan och det fanns tio biosalonger så man kunde egentligen välja vad man ville titta på när man kom dit :)

Jaja, puss puss på er ;)


Kommentarer:
#1: CryCry

Jag och Olivia får komma och hälsa på dig och så flyr vi till Paris ;D

2011-09-20 @ 09:04:46
#2: Jenny

Cooooolt! :D

Saknar diiiiiig! :( <3

2011-09-21 @ 22:38:23
#3: Mamma

De chokladöverdragna jordgubbarna var verkligen smaskiga , även om jag inte fick följa med på bio den gången.

2011-10-11 @ 20:51:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: