2012-02-01
21:40:36

Vbg, here I come
Idag är Åsa en glad Åsa, för Åsa har kommit in i tvåan på estet på Birger Sjöberg!
För er som inte fattar glädjen över att komma in på en normal linje på ett normalt gymnasium så var det inte säkert att jag skulle kunna få tillgodoräkna detta året och då hade jag fått gå om ettan! Men jag kommer få tenta i Svenska, estetisk kommunikation och i de ämnena som jag vill ha mer än godkänt i. Men det överlever man ju! För jag får gå på samma skola som mina vänner, med en massa folk som jag känner och gå den linjen jag ville :)
Jag är grymt glad helt enkelt.
Lika glad som jag va på de här bilderna :) Okej, kanske gladare...

Kommentar:
#1: linnéa

HAHAHAHA, JAG SER JU UT SOM EN GRODA PÅ DENNA BILDEN!!!!!

2012-02-02 @ 11:26:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: