2012-01-24
21:54:12

Då börjas det igen...
Jag funderar på att börja med det här igen... Det enda problemet är att jag har väldigt mycket läxor på eftermiddagarna, men nu tror jag att jag ska ha tid med det här ändå :)

Idag efter skolan skulle jag ha haft körövning, men jag va sjuk nästan hela förra veckan och har jätteont i halsen så jag hoppade över det och åkte till Trier med mamma och shoppade istället :)

Det blev ett par blå byxor från pieces som jag lägger upp bild på snart, så länge får ni en bild över "dalen" :)

Kommentarer:
#1: linnéa

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

men din design är en katastrof älskling

2012-01-24 @ 22:49:45
#2: Kajsa

SAKNAR DIG!!!! <3

2012-01-25 @ 10:51:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: