2012-01-31
22:30:35

Det är dags för tisdagsfrys (mys)
Det har varit så kallt idag, brrr. Vi har haft en halv centimeter snö i två dagar nu (jippi), amerikanerna tycker att skolan borde vara stängd... Men det är kaaaallt, usch!

Jag känner att den här skulle ha satt fint, jag har ingen svart kofta/bolero som man kan ha över saker... Det är något att fundera över :)

Just det, jag  och min grupphade business presentation om Starbucks för min klass idag, lite nervöst sådär, men jag överlevde och jag tyckte det gick bra (alla andra var inte lika övertygade), så happy Ååååååsa

Ja, faktiskt, jag stavar mitt namn ÅSA inte AASA, hur f*cking svårt kan det vara att lära sig?

Kommentar:
#1: Kajsa

Ja hur fucking svårt kan de va att fatta?! Till och med jag har fattat att du stavas med Å ;)

2012-02-01 @ 09:38:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: