2012-01-29
20:58:16

Djupare än de djupaste vatten
Detta är till Kajsa:
"Jag orkar arbeta konstant i Madrid"
Alternativt:
"Jaguaren Oskar asfalterar klostret i Malmö"
Eller möjligen:
"Jägaren ompysslar alltid krokodilen innan matchen"

Nu har jag pratat med Kajsa-bajsa i nästan en timme :)
Jag ska läsa sju kapitel i en bok tills imorgon egentligen men jag har inte ens öppnat den än... Hmmm....

En okänd människa sa precis till mig:
"jag har kommit fram till att jag inte behöver någon, om jag hade behövt någon hade ödet gett mig någon"
Fint, djupa vänner jag har...

Kommentarer:
#1: linnéa

Gud vilken underbar okänd människa

2012-01-29 @ 22:07:51
#2: Kajsa

Du har tänkt på det hur länge som helst eller hur!!! ;) min personliga åsikt är att den sista är bäst :) Bra där!! :) <3

2012-01-30 @ 14:17:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: