2012-01-31
21:29:13

Hej det är Nick klick
Okeeeeej, heeeeeej!
Idag hade jag kör efter skolan, det va kul och flummigt som vanligt :)
Vi sjöng Lean on me och fields of gold. Lean on me är jätterolig och sjunga, lite gospel sådär, stå och klappa händer och bara köra lite :)

Idag signade jag upp mig för att göra audition till musikalen The bakers wife, jag kände mig grymt modig!
Men nu måste jag lära mig en sång och några rader från musikalen, och om en och en halv vecka ska jag stå framför lärarna som håller i det plus alla andra elever som gör audition! Det kommer bli lite nervöst...
Men om jag får en roll så kan det nog bli skitkul, man får lära känna en massa nytt folk och sjunga och spela :)
Så håll tummarna för mig!!!

Nu måste jag göra matteprojekt... Jippi :(

Kommentarer:
#1: linnéa

Håller alltid tummarna för dig!



HAHAH, FAN VAD PATETISKT DET LÄT.

2012-01-31 @ 23:02:15
#2: Kajsa

Va kul att du bestämde dig för att göra det! Modig du är!! Lycka till älsklig!! Håller tummarna! :D

2012-02-01 @ 09:34:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: