2012-01-24
22:12:41

The baker's wife
Hmmm, jag funderar på om jag ska göra audition för skolans musikal... 15 februari måste jag provsjunga i så fall. Jag vet inte om jag är tillräckligt bra men det lär jag ju få reda på då :)
The baker's wife heter musikalen de ska sätta upp, men jag vet inte vad den handlar om.
Ett problem är ju att jag inte är jättesugen på att prata engelska inför publik, men går väl bra så fort man har lärt sig det man ska säga antar jag...

Vad tycker ni???


Det är ju jobbigt om man gör bort sig totalt, men om man inte gör det skulle det kunna vara jätteroligt.
Aja, nu borde jag gå och lägga mig, ska upp sex imorgon,
chao!

Kommentarer:
#1: linnéa

KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-01-24 @ 22:50:37
#2: Kajsa

Jag tycker du ska köra! Det kommer nog bli jättekul! Och jag lovar dig, du är tillräckligt duktig! Om inte duktigare!!! Love you!! :D <3

2012-01-25 @ 10:54:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: